Proiect
Ordinea de zi
a şedinţei ordinare a Consiliului raional Teleneşti
din 31 martie 2022
(ora 10.00, sala mică de ședințe, etaj. III, sediul Consiliului raional Telenești)
- Cu privire la raportul de executare a bugetului raional pentru anul 2021
Raportor: Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe
- Cu privire la rectificarea bugetului raional pentru anul 2022
Raportor: Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe
- Cu privire la Acordul de parteneriat între Consiliul raional Telenești și Fundația Filiala din Reopublica Moldova a Fundației ”CRED – Centrul Româno-Elvețian pentru dezvoltarea sistemului de sănătate din România
Raportor: Tatiana Dnestrean – expertă în îngrijiri integrate
- Cu privire la acceptarea preluării în proprietatea Consiliului raional a Întreprinderii Medicale de Stat „Clinica Stomatologică din Telenești” și aprobarea reorganizării Î.M. Centrul Stomatologic Raional Telenești în calitate de entitate absorbantă a ÎMS Clinica Stomatologică Telenești”
Raportor: Sergiu Lazăr – secretarul Consiliului raional
- Cu privire la reamplasarea și transmiterea în folosința Secției Administrativ – Militare din or. Telenești a unor spații neutilizate din blocul Administrativ nr. II a Consiliului raional
Raportor: Sergiu Lazăr – secretarul Consiliului raional
Coraportor: Sergiu Lipatov – șef al Secției Administrativ Militare din or. Telenești
- Cu privire la alocarea mijloacelor financiare pentru tinerii specialişti, angajaţi în unele instituţii publice din raion, pentru anul 2022
Raportor:Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe
Coraportori: Alina Pascaru – șefa Direcției Generale Educație
Pavel Casian – șef Secția Cultură Tineret și Sport
Conducătorii IMSP din raionul Telenești (după caz)
- Cu privire la rezultatul inspectării financiare tematice efectuate la Consiliul raional Telenești referitor la corectitudinea gestionării transferurilor cu destinație specială la sectorul „Protecție socială” pentru perioada de activitate 2019-2021
Raportor:Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe
- Cu privire la Programul de dezvoltare a reţelei instituţiilor de învățământ general al căror fondator este Consiliul raional Telenești pentru perioada anilor 2022-2025
Raportor: Alina Pascaru – șefa Direcției Generale Educație
- Cu privire la alocarea unor mijloace financiare din componenta raională pentru educație
Raportor: Alina Pascaru – șefa Direcției Generale Educație
Coraportor: Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe
- Cu privire la autorizarea de casare a unor bunuri de la bilanțul unor Instituții Publice a căror fondator este Consiliul raional
Raportor: Alina Pascaru – șefa Direcției Generale Educație
- Cu privire la realizarea acțiunilor culturale de rang raional desfășurate în an. 2021 și aprobarea planului de finanţare a activităților cultural-festive pentru anul 2022
Raportor: Pavel Casian – şef Secţia Cultură Tineret şi Sport
- Privitor la modificarea deciziei nr. 2/20 din 29.05.2020 „Cu privire la aprobarea statelor de personal din cadrul IMSP Centrul de Sănătate Telenești și Centrul de Sănătate Căzănești”
Raportor: Rodica Barscov – șefa IMSP Centrul de Sănătate Telenești
- Cu privire la alocarea unor mijloace financiare din soldul disponibil al Consiliului raional
Raportor: Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe
- Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din fondul de rezervă al Consiliului raional
Raportor: Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe
- Cu privire la modificarea Deciziei nr. 7/3 din 26.12.2019 ,, Cu privire la darea în folosință a unor spații din cadrul blocurilor administrative 1și 2 a Consiliului raional și Deciziei nr. 1/5 din 28.01.2020 „Cu privire la constituirea Comisiei raionale privind organizarea transportului rutier de persoane prin servicii regulate
Raportor: Sergiu Lazăr – secretarul Consiliului raional
- Cu privire la examinarea demersurilor și cererilor cu caracter financiar (lista se anexează)
Raportor: Sergiu Lazăr – secretarul Consiliului raional
Secretarul Consiliului raional Sergiu LAZĂR
—————————————————————————————————————————————————————————————————————
Consiliul raional Telenești, în temeiul Legii nr. 239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparența în procesul decizional, prezintă spre consultare publică prin solicitarea opiniilor societăţii civile proiectele de decizii
Părțile interesate pot prezenta și/sau expedia pe suport de hârtie recomandările la proiectul de decizie până pe data de 07.12.221, inclusiv pe adresa: MD-5801, or. Telenești, str. 31 August 1989, nr. 9, sau în format electronic pe adresa electronică: consiliul@telenesti.md .
Recepționarea recomandărilor se vor face la următoarele date de contact:
Direcția Finanțe – (0258) 2 24 03
Secția Administrație Publică – (025) 2 23 48
Proiectele de decizie cu anexe şi note informative sunt disponibile pe pagina oficială a Consiliului raional Telenesti www.telenesti.md sau la sediul Consiliului raional Telenești, situat pe adresa MD-5801, or. Telenești, str. 31 August 1989, nr. 9
Apreciază:
Apreciere Se încarcă...