31.01.2025

Ordinea de zi

a şedinţei extraordinare a Consiliului raional Teleneşti

din 31 ianuarie 2025

(ora 11.00 sala de şedinţe, etaj. III)

 

  1. Cu privire la corelarea bugetului raional cu bugetul de stat pentru anul 2025

Raportor: Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe

  1. Cu privire la modificarea bugetului raional pentru anul 2025

      Raportor : Ludmila Darii, șefa Direcției Finanțe

  1. Cu privire la alocarea și realocare unor mijloace financiare din soldul bugetar al anului 2025, nevalorificate în anul bugetar 2024

Raportor: Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe

  1.  Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din fondul de rezervă

  Raportor: Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe

  1. Privitor la modificarea Deciziei nr. 2/3 din 27.04.2021 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind alocarea contribuției la proiectele accesate de autoritățile publice locale din raionul Telenești”

 Raportor: Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe

  1. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare pentru tinerii specialişti, angajaţi în unele instituţii publice din raion, pentru anul 2025

            Raportor:Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe

            Coraportori: Zara Viorica – șefa Direcției Generale Educație                                                                                        

             Conducătorii IMSP din raionul Telenești (după caz)

  1. Cu privire la alocarea unor mijloace financiare din fondul pentru educația inclusivă

Raportor:   Zara Viorica – șefa Direcției Generale Educație

Coraportor: Ludmila Darii – şefa Direcţiei Finanţe

  1. Cu privire la realizarea acțiunilor culturale de rang raional desfășurate în an. 2024 și aprobarea planului de finanţare a activităților cultural-festive pentru anul 2025

            Raportor: Pavel Casian – şef Secţia Cultură Tineret şi Sport

9. Cu privire la autorizarea de casare a unor bunuri de la bilanțul IMSP CS Sărătenii Vechi

             Raportor: Nicolae Porcescu – șef IMSP CS Sărătenii Vechi

10. Cu privire la încetarea raporturilor de muncă a Directorului Întreprinderii Municipale ,,Centrul Stomatologic Raional Telenești”

            Raportor: Ana Podolean – șefa secției Administrație publică

11. Cu privire la vacanța funcției de șef IM ”Centrul Stomatologic Raional Teleneşti

        Raportor: Ana Podolean – șefa secției Administrație publică

12. Cu privire la interimatul funcției de șef IM ”Centrul Stomatologic Raional Teleneşti

        Raportor: Ana Podolean – șefa secției Administrație publică

13. Cu privire la Programul privind repartizarea mijloacelor fondului rutier pe anul 2025

Raportor: Adelina Moraru – şefa Secţiei Construcţii, Arhitectură, Gospodărie Comunală şi Drumuri

14. Privitor la modificarea Deciziei nr. 4/14 din 14.10.2021 „Cu privire la organizarea și funcționarea Bibliotecii Publice Raionale ,,Vasile Alecsandri” din or. Telenești”

             Raportor: Maria Furdui – directoarea Bibliotecii publice raionale „Vasile Alecsandri” din or. Telenești   

15. Cu privire la prelungirea relațiilor contractuale de locațiune

             Raportor: Vasilii Bulat, secretarul Consiliului raional 

16. Cu privire la interimatul funcției publice de conducere

             Raportor: Ana Podolean – șefa secției Administrație publică

17. Cu privire la desemnarea persoanei responsabile a fondatorului pentru Instituțiile Medico – Sanitare Publice a căror fondator este Consiliul raional

              Raportor: Vasilii Bulat – secretarul Consiliului raional

18. Cu privire la acceptarea în proprietate, cu titlul gratuit, a bunurilor 

               Raportor:   Zara Viorica – șefa Direcției Generale Educație

19. Cu privire la aprobarea materialelor de delimitare

Raportor: Constantin Cîrjă, șef Serviciu Relații Funciare și Cadastru

                     Secretarul Consiliului raional                                      Vasilii Bulat

%d blogeri au apreciat: