Ședința de lucru cu secretarii consiliilor locale, organizată la inițiativa Oficiului Teritorial Orhei al Cancelariei de Stat

Secretarii consiliilor locale din raionul Telenești au participat, joi, la o întrunire de lucru, desfășurată în cadrul Cosiliului raional.

Ședința de lucru organizată la inițiativa Oficiului Teritorial Orhei al Cancelariei de Stat a avut câteva sesiuni coerente și relevante bazate pe aspectele și particularitățile atribuțiilor de funcție a secretariilor consiliilor locale.

La eveniment au participat președintele raionului Telenești, dna Mariana Ombun, vicepreședinții Alexandru Isac și Alexandru Taburceanu, șeful Oficiului Teritorial Orhei al Cancelariei de Stat, dl Ion Chicu, șef-adjunctul OT Orhei al Cancelariei de Stat, dna Aliona Student.

Oficiului Teritorial Orhei a propus o agendă comună, astfel, la întrunire a fost inclusă sesiunea prezentate de către șefa Inspecției Teritoriale de Muncă Orhei, dna Tatiana Romanov, care le-a vorbit funcționarilor despre aspectele ce vizează întocmirea și perfectarea actelor în raporturile de muncă dintre salariat și angajator în baza Codului Muncii.

Pe aceiași agendă a intervenit reprezentanta Oficiului de Stare Civilă Telenești, dna Iuliana Dașchevici cu informații de recapitulare și actualizare a particularităților privind întocmirea actelor de stare civilă.

Reprezentanții  Oficiului teritorial Orhei al Cancelariei au informat secretarii despre monitorizarea includeri actelor în Registrul de Stat al Actelor locale (RSAL) obligativitatea și responasabilitatea ce le revine în procesul publicării actelor locale, despre termenii legali de publicare a actelor, modul de rectificare a erorilor precum și aspectele ce țin de analiaza derogărilor în  actele administrative pentru anul 2020.

%d blogeri au apreciat: